DARMOWA DOSTAWA na zakupy od 170zł !!!

# DOSTAWA I PŁATNOŚĆ W SKLEPIE MASTER FARM

 

 

 

 

# 1. Warunki dostawy

 

  • Sklep internetowy działający pod nazwą www.masterfarm.pl realizuje dostawy Towarów na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz do wszystkich krajów Unii Europejskiej.

 

  • Na terenie Polski dostawa realizowana jest za pośrednictwem:

    Kurier DPD,

    InPost Paczkomaty,

    InPost Kurier.

 

  • Wysyłka zagraniczna do krajów Unii Europejskiej realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej (DPD lub innego przewoźnika współpracującego ze Sprzedawcą).

 

  • Koszty dostawy na terenie Polski są każdorazowo wskazywane w trakcie składania Zamówienia oraz mogą być podane w zakładce „Dostawa” na stronie Sklepu.

 

  • Darmowa dostawa na te

  • renie Polski przysługuje przy wartości Zamówienia wynoszącej co najmniej 170 zł brutto (po uwzględnieniu rabatów i kodów rabatowych). Poniżej tej kwoty Klient ponosi koszt dostawy zgodnie z aktualnym cennikiem.

 

  • Koszt dostawy do krajów Unii Europejskiej wynosi 50 zł brutto za jedną przesyłkę przy płatności z góry. W przypadku wysyłki zagranicznej dostępna jest wyłącznie płatność z góry (brak możliwości płatności za pobraniem).

 

  • Dla przesyłek krajowych:

    • kurier DPD – dostępna płatność z góry 24,99zł oraz za pobraniem 29,99zł.

    • InPost Paczkomaty – dostępna płatność z góry 17,99zł oraz za pobraniem 20,99zł.

    • InPost Kurier – dostępna płatność z góry 19,99zł oraz za pobraniem 22,99zł.

 

  • Czas realizacji Zamówienia (przygotowania do wysyłki) wynosi co do zasady 1 dzień roboczy od:

    • zaksięgowania płatności na rachunku Sprzedawcy (w przypadku płatności z góry), lub

    • potwierdzenia złożenia Zamówienia przez Sprzedawcę (w przypadku płatności za pobraniem).

 

  • Czas dostawy na terenie Polski wynosi zazwyczaj 1–2 dni robocze od dnia nadania przesyłki przez Sprzedawcę. W przypadku wysyłki zagranicznej czas dostawy zależy od kraju doręczenia i przewoźnika i jest podawany orientacyjnie w trakcie składania Zamówienia.

 

  • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wynikające z przyczyn leżących po stronie przewoźnika lub innych okoliczności niezależnych od Sprzedawcy, chyba że odpowiedzialność ta wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.

 

  • W przypadku nieodebrania przesyłki przez Klienta z przyczyn leżących po jego stronie (w szczególności podanie błędnego adresu, nieodebranie przesyłki w terminie), Sprzedawca może – po uprzednim kontakcie z Klientem – obciążyć go kosztami ponownej wysyłki.

 

  • Z chwilą wydania Towaru przewoźnikowi (w przypadku Klienta niebędącego Konsumentem ani Przedsiębiorcą uprzywilejowanym) korzyści i ciężary związane z Towarem oraz ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzą na Klienta. W przypadku Konsumentów oraz Przedsiębiorców uprzywilejowanych ryzyko to przechodzi z chwilą wydania Towaru Klientowi.

 

 

# 2. Warunki płatności

 

  • Klient może wybrać jedną z następujących form płatności za zamówione Towary

 

 

przelew tradycyjny na rachunek bankowy Sprzedawcy – dane do przelewu są przekazywane Klientowi w podsumowaniu Zamówienia oraz/lub w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie Zamówienia;

 

szybki przelew elektroniczny oraz inne metody dostępne w systemie Przelewy24 – zgodnie z regulaminem operatora płatności;

 

płatność kartą płatniczą – za pośrednictwem systemu Przelewy24;

 

autoryzacja i przetwarzanie danych odbywa się za pośrednictwem odpowiednich instytucji finansowych;

 

płatność za pobraniem – przy odbiorze przesyłki od kuriera DPD, InPost Kuriera lub przy odbiorze w InPost Paczkomacie (jeżeli taka opcja jest dostępna dla danego rodzaju przesyłki i została wybrana przez Klienta).

 

  • W przypadku płatności z góry (przelew tradycyjny, szybki przelew elektroniczny, karta płatnicza) Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia. Po upływie tego terminu nieopłacone Zamówienie może zostać anulowane.

 

  • Realizacja Zamówienia opłacanego z góry rozpoczyna się po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Sprzedawcy lub po otrzymaniu pozytywnego potwierdzenia płatności od operatora Przelewy24.

 

  • W przypadku wyboru płatności za pobraniem realizacja Zamówienia rozpoczyna się po jego złożeniu i potwierdzeniu przez Sprzedawcę.

 

  • Do każdego Zamówienia wystawiany jest dowód zakupu – paragon fiskalny lub faktura VAT (w tym na firmę, jeżeli Klient podał dane do faktury i zgłosił chęć jej otrzymania).

 

  • Paragon lub faktura mogą być doręczone Klientowi w formie elektronicznej (np. w formacie PDF) na adres e-mail podany przy składaniu Zamówienia, na co Klient niniejszym wyraża zgodę.

 

  • W przypadku potrzeby wystawienia faktury VAT UE Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą, podając numer Zamówienia oraz kompletne dane do faktury. W razie stwierdzenia błędów w wystawionej fakturze Sprzedawca wystawi fakturę korygującą.

 
 
 

+48 508 971 894

kontakt@masterfarm.pl