DARMOWA DOSTAWA na zakupy od 170zł !!!
# DOSTAWA I PŁATNOŚĆ W SKLEPIE MASTER FARM
Sklep internetowy działający pod nazwą www.masterfarm.pl realizuje dostawy Towarów na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz do wszystkich krajów Unii Europejskiej.
Na terenie Polski dostawa realizowana jest za pośrednictwem:
Kurier DPD,
InPost Paczkomaty,
InPost Kurier.
Wysyłka zagraniczna do krajów Unii Europejskiej realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej (DPD lub innego przewoźnika współpracującego ze Sprzedawcą).
Koszty dostawy na terenie Polski są każdorazowo wskazywane w trakcie składania Zamówienia oraz mogą być podane w zakładce „Dostawa” na stronie Sklepu.
Darmowa dostawa na te
renie Polski przysługuje przy wartości Zamówienia wynoszącej co najmniej 170 zł brutto (po uwzględnieniu rabatów i kodów rabatowych). Poniżej tej kwoty Klient ponosi koszt dostawy zgodnie z aktualnym cennikiem.
Koszt dostawy do krajów Unii Europejskiej wynosi 50 zł brutto za jedną przesyłkę przy płatności z góry. W przypadku wysyłki zagranicznej dostępna jest wyłącznie płatność z góry (brak możliwości płatności za pobraniem).
Dla przesyłek krajowych:
kurier DPD – dostępna płatność z góry 24,99zł oraz za pobraniem 29,99zł.
InPost Paczkomaty – dostępna płatność z góry 17,99zł oraz za pobraniem 20,99zł.
InPost Kurier – dostępna płatność z góry 19,99zł oraz za pobraniem 22,99zł.
Czas realizacji Zamówienia (przygotowania do wysyłki) wynosi co do zasady 1 dzień roboczy od:
zaksięgowania płatności na rachunku Sprzedawcy (w przypadku płatności z góry), lub
potwierdzenia złożenia Zamówienia przez Sprzedawcę (w przypadku płatności za pobraniem).
Czas dostawy na terenie Polski wynosi zazwyczaj 1–2 dni robocze od dnia nadania przesyłki przez Sprzedawcę. W przypadku wysyłki zagranicznej czas dostawy zależy od kraju doręczenia i przewoźnika i jest podawany orientacyjnie w trakcie składania Zamówienia.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wynikające z przyczyn leżących po stronie przewoźnika lub innych okoliczności niezależnych od Sprzedawcy, chyba że odpowiedzialność ta wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
W przypadku nieodebrania przesyłki przez Klienta z przyczyn leżących po jego stronie (w szczególności podanie błędnego adresu, nieodebranie przesyłki w terminie), Sprzedawca może – po uprzednim kontakcie z Klientem – obciążyć go kosztami ponownej wysyłki.
Z chwilą wydania Towaru przewoźnikowi (w przypadku Klienta niebędącego Konsumentem ani Przedsiębiorcą uprzywilejowanym) korzyści i ciężary związane z Towarem oraz ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzą na Klienta. W przypadku Konsumentów oraz Przedsiębiorców uprzywilejowanych ryzyko to przechodzi z chwilą wydania Towaru Klientowi.
Klient może wybrać jedną z następujących form płatności za zamówione Towary
przelew tradycyjny na rachunek bankowy Sprzedawcy – dane do przelewu są przekazywane Klientowi w podsumowaniu Zamówienia oraz/lub w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie Zamówienia;
szybki przelew elektroniczny oraz inne metody dostępne w systemie Przelewy24 – zgodnie z regulaminem operatora płatności;
płatność kartą płatniczą – za pośrednictwem systemu Przelewy24;
autoryzacja i przetwarzanie danych odbywa się za pośrednictwem odpowiednich instytucji finansowych;
płatność za pobraniem – przy odbiorze przesyłki od kuriera DPD, InPost Kuriera lub przy odbiorze w InPost Paczkomacie (jeżeli taka opcja jest dostępna dla danego rodzaju przesyłki i została wybrana przez Klienta).
W przypadku płatności z góry (przelew tradycyjny, szybki przelew elektroniczny, karta płatnicza) Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia. Po upływie tego terminu nieopłacone Zamówienie może zostać anulowane.
Realizacja Zamówienia opłacanego z góry rozpoczyna się po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Sprzedawcy lub po otrzymaniu pozytywnego potwierdzenia płatności od operatora Przelewy24.
W przypadku wyboru płatności za pobraniem realizacja Zamówienia rozpoczyna się po jego złożeniu i potwierdzeniu przez Sprzedawcę.
Do każdego Zamówienia wystawiany jest dowód zakupu – paragon fiskalny lub faktura VAT (w tym na firmę, jeżeli Klient podał dane do faktury i zgłosił chęć jej otrzymania).
Paragon lub faktura mogą być doręczone Klientowi w formie elektronicznej (np. w formacie PDF) na adres e-mail podany przy składaniu Zamówienia, na co Klient niniejszym wyraża zgodę.
W przypadku potrzeby wystawienia faktury VAT UE Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą, podając numer Zamówienia oraz kompletne dane do faktury. W razie stwierdzenia błędów w wystawionej fakturze Sprzedawca wystawi fakturę korygującą.