DARMOWA DOSTAWA na zakupy od 170zł !!!

# REGULAMIN KONTA W SKLEPIE MASTER FARM

 

 

SPIS TREŚCI:

 

§ 1. Definicje

§ 2. Kontakt z Usługodawcą

§ 3. Wymogi techniczne

§ 4. Konto

§ 5. Reklamacje

§ 6. Prawo odstąpienia od umowy

§ 7. Dane osobowe

§ 8. Zmiany Regulaminu i Konta

§ 9. Postanowienia końcowe

 

 

§ 1. DEFINICJE

 

  • Konsument – Usługobiorca będący osobą fizyczną, który na podstawie Regulaminu zawarł umowę o prowadzenie Konta lub podejmuje działania zmierzające do jej zawarcia, w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.

 

  • Konto – usługa cyfrowa w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta, świadczona nieodpłatnie drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy, umożliwiająca korzystanie z dodatkowych funkcji Sklepu.

 

  • Przedsiębiorca uprzwyilejowany – Usługobiorca będący osobą fizyczną, który na podstawie Regulaminu zawiera (lub podejmuje działania zmierzające do zawarcia) umowę o prowadzenie Konta, bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, ale niemającą dla tej działalności charakteru zawodowego.

 

  • Regulamin – niniejszy regulamin Konta.

 

  • Sklep – sklep internetowy www.masterfarm.pl prowadzony przez Usługodawcę pod adresem: kontakt@masterfarm.pl

 

  • Usługobiorca – każdy podmiot, który zawiera umowę o prowadzenie Konta lub podejmuje czynności zmierzające do jej zawarcia.

 

  • Usługobiorca uprzywilejowany – Usługobiorca będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą uprzywilejowanym.

 

  • Usługodawca – Krystian Nowak, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą SPARK Krystian Nowak, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 7722424397, REGON 389017789, adres wykonywania działalności: ul. Leśna 18A, 97-570 Przedbórz.

 

  • Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

 

 

§ 2. KONTAKT Z USŁUGODAWCĄ

 

  • Adres korespondencyjny: ul. Leśna 18A, 97-570 Przedbórz. Adres e-mail: kontakt@masterfarm.pl Telefon: 508 971 894

 

  • Koszt połączenia telefonicznego lub transmisji danych ponoszony przez Usługobiorcę wynika z taryfy operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usług internetowych, z którego usług korzysta Usługobiorcą.

 

  • Usługodawca zwraca uwagę, że koszt połączeń międzynarodowych lub międzynarodowej transmisji danych może być wyższy niż koszt połączeń lub transmisji krajowych – zależy to od taryfy stosowanej przez danego operatora lub dostawcę usług internetowych.

 

 

§ 3. WYMOGI TECHNICZNE

 

Do prawidłowego założenia i korzystania z Konta wymagane jest:

  • aktywne konto e-mail,

  • urządzenie z dostępem do Internetu,

  • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.

 

 

§ 4. KONTO

 

  • Założenie Konta jest dobrowolne i zależy od decyzji Usługobiorcy.

 

  • Konto umożliwia Usługobiorcy m.in.:

 

         - przeglądanie historii zamówień złożonych w Sklepie,

         - sprawdzanie statusu zamówień,

         - samodzielną edycję danych Usługobiorcy.

 

  • W celu założenia Konta Usługobiorca wypełnia odpowiedni formularz dostępny w Sklepie.

 

  • Z chwilą założenia Konta między Usługobiorcą a Usługodawcą zostaje zawarta na czas nieoznaczony umowa o prowadzenie Konta na zasadach określonych w Regulaminie.

 

  • Usługodawca rozpoczyna świadczenie usługi prowadzenia Konta niezwłocznie po zawarciu umowy o prowadzenie Konta.

 

  • Usługobiorca może w każdym czasie, bez ponoszenia kosztów, zrezygnować z Konta.

 

  • Rezygnacja z Konta jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy o prowadzenie Konta. W tym celu Usługobiorca przesyła oświadczenie o rezygnacji z Konta na adres e-mail Usługodawcy wskazany w § 2 Regulaminu. Skutkuje to niezwłocznym usunięciem Konta i rozwiązaniem umowy o prowadzenie Konta.

 

 

§ 5. REKLAMACJE

 

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  • Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy zgłaszać na adres pocztowy lub e-mail Usługodawcy wskazany w § 2 Regulaminu.

 

  • Usługodawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

 

II. USŁUGOBIORCY UPRZYWILEJOWANI

 

  • Usługodawca ponosi wobec Usługobiorcy uprzywilejowanego odpowiedzialność za zgodność świadczenia z umową, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Ustawą o prawach konsumenta.

 

  • W przypadku nienależytego wykonania umowy o prowadzenie Konta, Usługobiorca uprzywilejowany może korzystać z uprawnień przewidzianych w rozdziale 5b Ustawy o prawach konsumenta.

 

  • Jeżeli Usługodawca nie dostarczył usługi cyfrowej, Usługobiorca uprzywilejowany może wezwać go do jej dostarczenia. Jeśli mimo wezwania Usługodawca nie dostarczy usługi cyfrowej niezwłocznie albo w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym terminie, Usługobiorca uprzywilejowany może odstąpić od umowy o prowadzenie Konta.

 

  • Usługobiorca uprzywilejowany może odstąpić od umowy o prowadzenie Konta bez uprzedniego wzywania do dostarczenia usługi cyfrowej, jeżeli:

    z oświadczenia Usługodawcy lub z okoliczności wyraźnie wynika, że usługa cyfrowa nie zostanie dostarczona, albo strony uzgodniły, lub z okoliczności zawarcia umowy wynika, że określony termin dostarczenia usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla Usługobiorcy uprzywilejowanego, a Usługodawca nie dostarczył tej usługi w tym terminie.

 

  • Usługodawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową usługi cyfrowej dostarczanej w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w okresie, w którym usługa miała być dostarczana zgodnie z umową.

 

  • Jeżeli usługa cyfrowa jest niezgodna z umową o prowadzenie Konta, Usługobiorca uprzywilejowany może żądać doprowadzenia jej do zgodności z umową.

 

  • W przypadku braku zgodności usługi cyfrowej z umową, Usługobiorca uprzywilejowany jest zobowiązany, w rozsądnym zakresie i przy wykorzystaniu najmniej uciążliwych środków technicznych, współpracować z Usługodawcą w celu ustalenia, czy brak zgodności wynika z cech środowiska cyfrowego Usługobiorcy uprzywilejowanego.

 

  • Dodatkowo, jeśli usługa cyfrowa jest niezgodna z umową o prowadzenie Konta, Usługobiorca uprzywilejowany może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od tej umowy, gdy:

 

         doprowadzenie usługi cyfrowej do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów w rozumieniu art. 43m ust. 2 i 3 Ustawy o                       prawach konsumenta;

 

         Usługodawca nie doprowadził usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili poinformowania go przez Usługobiorcę                                         uprzywilejowanego o braku zgodności i bez nadmiernych niedogodności dla Usługobiorcy uprzywilejowanego, uwzględniając charakter i cel usługi;

           brak zgodności usługi cyfrowej z umową utrzymuje się, mimo że Usługodawca podjął próbę doprowadzenia jej do zgodności z umową;

           brak zgodności jest na tyle istotny, że uzasadnia odstąpienie od umowy bez wcześniejszego żądania doprowadzenia usługi do zgodności (art. 43m                         Ustawy o prawach konsumenta);

 

         z oświadczenia Usługodawcy lub z okoliczności wynika, że nie doprowadzi on usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez                             nadmiernych niedogodności dla Usługobiorcy uprzywilejowanego.

 

 

III. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

 

  • Usługodawca informuje Konsumenta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów.

 

  • Konsument może skorzystać w szczególności z:

 

         -pomocy właściwego Europejskiego Centrum Konsumenckiego z Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich – Centra udzielają informacji o prawach                       konsumenta i pomagają w rozwiązywaniu sporów przy transakcjach transgranicznych; lista Centrów dostępna jest pod adresem:                                                                   https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/

 

         -internetowej platformy ODR (Online Dispute Resolution) prowadzonej przez Komisję Europejską, dostępnej pod adresem:                                                                                   https://ec.europa.eu/consumers/odr

 

  • Na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Konsument może dodatkowo skorzystać m.in. z:

    mediacji prowadzonej przez właściwy miejscowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, po złożeniu wniosku o mediację (co do zasady postępowanie jest bezpłatne, wykaz inspektoratów: https://uokik.gov.pl/kontakt-inspekcja-handlowa),

    pomocy stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, po złożeniu wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (co do zasady postępowanie jest bezpłatne, wykaz inspektoratów: https://uokik.gov.pl/kontakt-inspekcja-handlowa).

 

  • Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie oznaczają zobowiązania Usługodawcy do korzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów.

 

  • Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów jest dobrowolne zarówno dla Konsumenta, jak i dla Usługodawcy.

 

  • Konsument może także skorzystać z bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.

 

 

§ 6. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

  • Usługobiorca uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy o prowadzenie Konta zawartej z Usługodawcą w terminie 14 dni, bez podawania przyczyny.

 

  • Termin 14 dni liczy się od dnia zawarcia umowy o prowadzenie Konta.

 

  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Usługobiorca uprzywilejowany informuje Usługodawcę o swojej decyzji, korzystając z danych kontaktowych wskazanych w § 2 Regulaminu, składając jednoznaczne oświadczenie (np. w formie pisma wysłanego pocztą lub wiadomości e-mail).

 

  • Usługobiorca uprzywilejowany może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik do Regulaminu, ale nie jest to obowiązkowe.

 

  • Do zachowania terminu odstąpienia wystarczy wysłanie informacji o skorzystaniu z prawa odstąpienia przed upływem 14 dni od zawarcia umowy.

 

 

§ 7. DANE OSOBOWE

 

  • Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę w związku z zawarciem umowy o prowadzenie Konta jest Usługodawca.

 

  • Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych – w tym pozostałe cele i podstawy przetwarzania oraz informacje o odbiorcach danych – znajdują się w polityce prywatności dostępnej w Sklepie, sporządzonej w oparciu o zasadę przejrzystości przewidzianą w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych (RODO).

 

  • Celem przetwarzania danych osobowych Usługobiorcy jest prowadzenie Konta. Podstawą przetwarzania jest:

    umowa o prowadzenie Konta lub działania podejmowane na żądanie Usługobiorcy przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

    prawnie uzasadniony interes Usługodawcy polegający na ustalaniu, dochodzeniu lub obronie ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

 

  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do zawarcia umowy o prowadzenie Konta i świadczenia usług objętych tą umową. Brak podania danych uniemożliwia zawarcie umowy o prowadzenie Konta i świadczenie stosownych usług.

 

  • Dane Usługobiorcy będą przetwarzane do momentu, gdy:

 

         -przestanie obowiązywać umowa o prowadzenie Konta,

 

         -upłynie okres przedawnienia roszczeń Usługobiorcy lub Usługodawcy związanych z Kontem,

 

         -zostanie skutecznie wniesiony sprzeciw wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes -                   Usługodawcy,w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi jako pierwsze.

 

  • Usługobiorcy przysługują następujące prawa:

 

  • dostępu do danych osobowych,

  • sprostowania danych,-usunięcia danych,

  • ograniczenia przetwarzania,

  • przeniesienia danych do innego administratora.

 

  • Usługobiorca ma również prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jego danych osobowych z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją – w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes Usługodawcy).

 

  • W celu realizacji powyższych praw Usługobiorca kontaktuje się z Usługodawcą.

 

  • W razie uznania, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z przepisami prawa, Usługobiorca może złożyć skargę do organu nadzorczego właściwego ds. ochrony danych osobowych, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

 

§ 8. ZMIANY REGULAMINU LUB KONTA

 

  • Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu wyłącznie z ważnych przyczyn, przez które rozumie się w szczególności:

    zmianę funkcjonalności Konta wymagającą dostosowania treści Regulaminu, zmianę przepisów prawa mającą wpływ na realizację umowy o prowadzenie Konta lub konieczność dostosowania usług do zaleceń, wytycznych, nakazów, zakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji lub decyzji właściwych organów publicznych, zmianę danych kontaktowych lub identyfikacyjnych Usługodawcy.

 

  • Informacja o planowanej zmianie Regulaminu zostanie przesłana na adres e-mail Usługobiorcy przypisany do Konta co najmniej 7 dni przed wejściem zmian w życie.

 

  • Brak sprzeciwu Usługobiorcy wobec planowanych zmian do dnia ich wejścia w życie oznacza ich akceptację. Nie wyłącza to prawa Usługobiorcy do rozwiązania umowy w przyszłości.

 

  • W razie braku akceptacji dla planowanych zmian Regulaminu Usługobiorca przesyła informację o braku zgody na adres e-mail Usługodawcy wskazany w § 2 Regulaminu. Skutkuje to rozwiązaniem umowy o prowadzenie Konta z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.

 

  • Usługodawca może wprowadzić zmiany Konta, które nie są niezbędne do zachowania jego zgodności z umową o prowadzenie Konta, z przyczyn wskazanych w ust. 1 pkt 2 lub w związku ze zmianą funkcjonalności Konta. Zmiany te nie będą wiązać się z jakimikolwiek kosztami po stronie Usługobiorcy uprzywilejowanego. Postanowienia ust. 2–4 stosuje się odpowiednio.

 

  • Jeżeli zmiany, o których mowa w ust. 5, w istotny i negatywny sposób wpływają na dostęp Usługobiorcy uprzywilejowanego do Konta lub korzystanie z niego, Usługodawca prześle na adres e-mail Usługobiorcy uprzywilejowanego – z odpowiednim wyprzedzeniem i na trwałym nośniku – informację o charakterze zmian, terminie ich wprowadzenia oraz o przysługujących Usługobiorcy prawach związanych z tymi zmianami.

 

 

§ 9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  • Zabronione jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.

 

  • Umowa o prowadzenie Konta zawierana jest w języku polskim.

 

  • Do umów zawieranych na podstawie Regulaminu stosuje się prawo polskie, z zastrzeżeniem ust. 4.

 

  • Wybór prawa polskiego w umowie zawieranej z Konsumentem nie pozbawia go ochrony wynikającej z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa właściwego dla miejsca jego stałego pobytu, jeśli przepisy te zapewniają szerszą ochronę niż Regulamin lub prawo polskie.

 

  • W przypadku sporu z Usługobiorcą innym niż Usługobiorca uprzywilejowany, związanego z umową o prowadzenie Konta, sądem właściwym będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Usługodawcy.

 

 

 

Załącznik nr 1 do Regulaminu

 

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

(formularz należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

Adresat: SPARK Krystian Nowak, ul. Leśna 18A, 97-570 Przedbórz, e-mail: kontakt@masterfarm.pl, tel: 508 971 894

 

 

Ja/My() ................................................................................ niniejszym informuję/informujemy() o moim/naszym odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej usługi() / o dostarczenie treści cyfrowych w postaci():

..............................................................................................................................

..............................................................................................................................

..............................................................................................................................

Data zawarcia umowy(*)

..............................................................................................................................

Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):

..............................................................................................................................

Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):

..............................................................................................................................

..............................................................................................................................

...............................................................Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data .......................................

(*) Niepotrzebne skreślić.

+48 508 971 894

kontakt@masterfarm.pl