DARMOWA DOSTAWA na zakupy od 170zł !!!
# REGULAMIN KONTA W SKLEPIE MASTER FARM
SPIS TREŚCI:
§ 1. Definicje
§ 2. Kontakt z Usługodawcą
§ 3. Wymogi techniczne
§ 4. Konto
§ 5. Reklamacje
§ 6. Prawo odstąpienia od umowy
§ 7. Dane osobowe
§ 8. Zmiany Regulaminu i Konta
§ 9. Postanowienia końcowe
Do prawidłowego założenia i korzystania z Konta wymagane jest:
aktywne konto e-mail,
urządzenie z dostępem do Internetu,
przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
Założenie Konta jest dobrowolne i zależy od decyzji Usługobiorcy.
Konto umożliwia Usługobiorcy m.in.:
- przeglądanie historii zamówień złożonych w Sklepie,
- sprawdzanie statusu zamówień,
- samodzielną edycję danych Usługobiorcy.
W celu założenia Konta Usługobiorca wypełnia odpowiedni formularz dostępny w Sklepie.
Z chwilą założenia Konta między Usługobiorcą a Usługodawcą zostaje zawarta na czas nieoznaczony umowa o prowadzenie Konta na zasadach określonych w Regulaminie.
Usługodawca rozpoczyna świadczenie usługi prowadzenia Konta niezwłocznie po zawarciu umowy o prowadzenie Konta.
Usługobiorca może w każdym czasie, bez ponoszenia kosztów, zrezygnować z Konta.
Rezygnacja z Konta jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy o prowadzenie Konta. W tym celu Usługobiorca przesyła oświadczenie o rezygnacji z Konta na adres e-mail Usługodawcy wskazany w § 2 Regulaminu. Skutkuje to niezwłocznym usunięciem Konta i rozwiązaniem umowy o prowadzenie Konta.
Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy zgłaszać na adres pocztowy lub e-mail Usługodawcy wskazany w § 2 Regulaminu.
Usługodawca udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Usługodawca ponosi wobec Usługobiorcy uprzywilejowanego odpowiedzialność za zgodność świadczenia z umową, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Ustawą o prawach konsumenta.
W przypadku nienależytego wykonania umowy o prowadzenie Konta, Usługobiorca uprzywilejowany może korzystać z uprawnień przewidzianych w rozdziale 5b Ustawy o prawach konsumenta.
Jeżeli Usługodawca nie dostarczył usługi cyfrowej, Usługobiorca uprzywilejowany może wezwać go do jej dostarczenia. Jeśli mimo wezwania Usługodawca nie dostarczy usługi cyfrowej niezwłocznie albo w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym terminie, Usługobiorca uprzywilejowany może odstąpić od umowy o prowadzenie Konta.
Usługobiorca uprzywilejowany może odstąpić od umowy o prowadzenie Konta bez uprzedniego wzywania do dostarczenia usługi cyfrowej, jeżeli:
z oświadczenia Usługodawcy lub z okoliczności wyraźnie wynika, że usługa cyfrowa nie zostanie dostarczona, albo strony uzgodniły, lub z okoliczności zawarcia umowy wynika, że określony termin dostarczenia usługi cyfrowej miał istotne znaczenie dla Usługobiorcy uprzywilejowanego, a Usługodawca nie dostarczył tej usługi w tym terminie.
Usługodawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową usługi cyfrowej dostarczanej w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w okresie, w którym usługa miała być dostarczana zgodnie z umową.
Jeżeli usługa cyfrowa jest niezgodna z umową o prowadzenie Konta, Usługobiorca uprzywilejowany może żądać doprowadzenia jej do zgodności z umową.
W przypadku braku zgodności usługi cyfrowej z umową, Usługobiorca uprzywilejowany jest zobowiązany, w rozsądnym zakresie i przy wykorzystaniu najmniej uciążliwych środków technicznych, współpracować z Usługodawcą w celu ustalenia, czy brak zgodności wynika z cech środowiska cyfrowego Usługobiorcy uprzywilejowanego.
Dodatkowo, jeśli usługa cyfrowa jest niezgodna z umową o prowadzenie Konta, Usługobiorca uprzywilejowany może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od tej umowy, gdy:
- doprowadzenie usługi cyfrowej do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów w rozumieniu art. 43m ust. 2 i 3 Ustawy o prawach konsumenta;
- Usługodawca nie doprowadził usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili poinformowania go przez Usługobiorcę uprzywilejowanego o braku zgodności i bez nadmiernych niedogodności dla Usługobiorcy uprzywilejowanego, uwzględniając charakter i cel usługi;
brak zgodności usługi cyfrowej z umową utrzymuje się, mimo że Usługodawca podjął próbę doprowadzenia jej do zgodności z umową;
brak zgodności jest na tyle istotny, że uzasadnia odstąpienie od umowy bez wcześniejszego żądania doprowadzenia usługi do zgodności (art. 43m Ustawy o prawach konsumenta);
- z oświadczenia Usługodawcy lub z okoliczności wynika, że nie doprowadzi on usługi cyfrowej do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Usługobiorcy uprzywilejowanego.
Usługodawca informuje Konsumenta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów.
Konsument może skorzystać w szczególności z:
-pomocy właściwego Europejskiego Centrum Konsumenckiego z Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich – Centra udzielają informacji o prawach konsumenta i pomagają w rozwiązywaniu sporów przy transakcjach transgranicznych; lista Centrów dostępna jest pod adresem: https://konsument.gov.pl/eck-w-europie/
-internetowej platformy ODR (Online Dispute Resolution) prowadzonej przez Komisję Europejską, dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr
Na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Konsument może dodatkowo skorzystać m.in. z:
mediacji prowadzonej przez właściwy miejscowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, po złożeniu wniosku o mediację (co do zasady postępowanie jest bezpłatne, wykaz inspektoratów: https://uokik.gov.pl/kontakt-inspekcja-handlowa),
pomocy stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, po złożeniu wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (co do zasady postępowanie jest bezpłatne, wykaz inspektoratów: https://uokik.gov.pl/kontakt-inspekcja-handlowa).
Powyższe informacje mają charakter informacyjny i nie oznaczają zobowiązania Usługodawcy do korzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów.
Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów jest dobrowolne zarówno dla Konsumenta, jak i dla Usługodawcy.
Konsument może także skorzystać z bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.
Usługobiorca uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy o prowadzenie Konta zawartej z Usługodawcą w terminie 14 dni, bez podawania przyczyny.
Termin 14 dni liczy się od dnia zawarcia umowy o prowadzenie Konta.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Usługobiorca uprzywilejowany informuje Usługodawcę o swojej decyzji, korzystając z danych kontaktowych wskazanych w § 2 Regulaminu, składając jednoznaczne oświadczenie (np. w formie pisma wysłanego pocztą lub wiadomości e-mail).
Usługobiorca uprzywilejowany może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik do Regulaminu, ale nie jest to obowiązkowe.
Do zachowania terminu odstąpienia wystarczy wysłanie informacji o skorzystaniu z prawa odstąpienia przed upływem 14 dni od zawarcia umowy.
Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę w związku z zawarciem umowy o prowadzenie Konta jest Usługodawca.
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych – w tym pozostałe cele i podstawy przetwarzania oraz informacje o odbiorcach danych – znajdują się w polityce prywatności dostępnej w Sklepie, sporządzonej w oparciu o zasadę przejrzystości przewidzianą w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych (RODO).
Celem przetwarzania danych osobowych Usługobiorcy jest prowadzenie Konta. Podstawą przetwarzania jest:
umowa o prowadzenie Konta lub działania podejmowane na żądanie Usługobiorcy przed jej zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
prawnie uzasadniony interes Usługodawcy polegający na ustalaniu, dochodzeniu lub obronie ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do zawarcia umowy o prowadzenie Konta i świadczenia usług objętych tą umową. Brak podania danych uniemożliwia zawarcie umowy o prowadzenie Konta i świadczenie stosownych usług.
Dane Usługobiorcy będą przetwarzane do momentu, gdy:
-przestanie obowiązywać umowa o prowadzenie Konta,
-upłynie okres przedawnienia roszczeń Usługobiorcy lub Usługodawcy związanych z Kontem,
-zostanie skutecznie wniesiony sprzeciw wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes - Usługodawcy,w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi jako pierwsze.
Usługobiorcy przysługują następujące prawa:
dostępu do danych osobowych,
sprostowania danych,-usunięcia danych,
ograniczenia przetwarzania,
przeniesienia danych do innego administratora.
Usługobiorca ma również prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania jego danych osobowych z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją – w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes Usługodawcy).
W celu realizacji powyższych praw Usługobiorca kontaktuje się z Usługodawcą.
W razie uznania, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z przepisami prawa, Usługobiorca może złożyć skargę do organu nadzorczego właściwego ds. ochrony danych osobowych, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu wyłącznie z ważnych przyczyn, przez które rozumie się w szczególności:
zmianę funkcjonalności Konta wymagającą dostosowania treści Regulaminu, zmianę przepisów prawa mającą wpływ na realizację umowy o prowadzenie Konta lub konieczność dostosowania usług do zaleceń, wytycznych, nakazów, zakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji lub decyzji właściwych organów publicznych, zmianę danych kontaktowych lub identyfikacyjnych Usługodawcy.
Informacja o planowanej zmianie Regulaminu zostanie przesłana na adres e-mail Usługobiorcy przypisany do Konta co najmniej 7 dni przed wejściem zmian w życie.
Brak sprzeciwu Usługobiorcy wobec planowanych zmian do dnia ich wejścia w życie oznacza ich akceptację. Nie wyłącza to prawa Usługobiorcy do rozwiązania umowy w przyszłości.
W razie braku akceptacji dla planowanych zmian Regulaminu Usługobiorca przesyła informację o braku zgody na adres e-mail Usługodawcy wskazany w § 2 Regulaminu. Skutkuje to rozwiązaniem umowy o prowadzenie Konta z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.
Usługodawca może wprowadzić zmiany Konta, które nie są niezbędne do zachowania jego zgodności z umową o prowadzenie Konta, z przyczyn wskazanych w ust. 1 pkt 2 lub w związku ze zmianą funkcjonalności Konta. Zmiany te nie będą wiązać się z jakimikolwiek kosztami po stronie Usługobiorcy uprzywilejowanego. Postanowienia ust. 2–4 stosuje się odpowiednio.
Jeżeli zmiany, o których mowa w ust. 5, w istotny i negatywny sposób wpływają na dostęp Usługobiorcy uprzywilejowanego do Konta lub korzystanie z niego, Usługodawca prześle na adres e-mail Usługobiorcy uprzywilejowanego – z odpowiednim wyprzedzeniem i na trwałym nośniku – informację o charakterze zmian, terminie ich wprowadzenia oraz o przysługujących Usługobiorcy prawach związanych z tymi zmianami.
Zabronione jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
Umowa o prowadzenie Konta zawierana jest w języku polskim.
Do umów zawieranych na podstawie Regulaminu stosuje się prawo polskie, z zastrzeżeniem ust. 4.
Wybór prawa polskiego w umowie zawieranej z Konsumentem nie pozbawia go ochrony wynikającej z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa właściwego dla miejsca jego stałego pobytu, jeśli przepisy te zapewniają szerszą ochronę niż Regulamin lub prawo polskie.
W przypadku sporu z Usługobiorcą innym niż Usługobiorca uprzywilejowany, związanego z umową o prowadzenie Konta, sądem właściwym będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Usługodawcy.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
(formularz należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat: SPARK Krystian Nowak, ul. Leśna 18A, 97-570 Przedbórz, e-mail: kontakt@masterfarm.pl, tel: 508 971 894
Ja/My() ................................................................................ niniejszym informuję/informujemy() o moim/naszym odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej usługi() / o dostarczenie treści cyfrowych w postaci():
..............................................................................................................................
..............................................................................................................................
..............................................................................................................................
Data zawarcia umowy(*)
..............................................................................................................................
Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
..............................................................................................................................
Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
..............................................................................................................................
..............................................................................................................................
...............................................................Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data .......................................
(*) Niepotrzebne skreślić.